Zadzwoń by dobrze się zabawić 708 777 178 (4,92zł/min)
📲 Zamów rozmowę ze mną

JAK NAKRĘCIĆ PORNO – ARTYŚCI WE WŁASNYM DOMU

708-777-178 wew 999
DOSTĘPNA
708-777-178 wew 999
📞 Kliknij i zadzwoń ✉️ Kliknij i napisz
Chcesz napisać lub zadzwonić?
708 777 178 wew. 999 Tylko 4,92 zł/min
NIGHT. pod nr: 73856 (3,69 zł/sms)

Jak nakręcić porno. Praktyczny poradnik filmowania seksu to lektura obowiązkowa dla wszystkich osób prywatnie i zawodowo interesujących się seksem. Erika Lust, reżyserka filmów dla doro słych, po latach stania za kamerą postanowiła zaopiekować się amatorami, którzy w swoim życiu poczuli zew tworzenia wła snych produkcji. Panuje moda na uwiecznianie siebie w różnych formach, w tym w swoich seksualnych odsłonach. Ci z nas, którzy swój film erotyczny mają w planach, albo ci, których twardy dysk pęka od gigabajtów własnej nagości, mają szansę poznać tajniki powstawania sztuk wizualnych dla dorosłych. Korzystając z lek tury, znajdą rozwiązania, które ułatwią im dotychczasowe próby. Dzisiejsze społeczeństwo jest atakowane wszelkimi rodzajami ekspresji seksualnej. Mimo że gorszymy się, że ktoś ogląda porno w zaciszu swojej sypialni, nie razi nas seksualność wykorzysty wana na przykład na bilbordach reklamowych lub w spotach telewizyjnych. Seks jest tematem, który uwidacznia najwięcej ludzkich zahamowań, hipokryzji, zaprzeczeń i dysonansów. Oglądanie seksu, pomimo że wywodzi się z atawistycznych zachowań człowieka, dalej kojarzy nam się z niezdrową ciekawością, czymś perwersyjnym. Jeśli jednak już uda nam się wejrzeć w intymny świat przeżyć drugiego człowieka, trudno oderwać wzrok. Ciekawość, jak „robią to inni”, bierze górę. Filmy o zabarwieniu erotycznym bądź pornograficzne to okno na wielorakość seksualności człowieka. Seksu nie da się oceniać – co jest dobrym seksem, a co złym. Nie ma takiej skali, parametru albo kwestionariusza, gdzie seks byłby uniwersalnie mierzalny. Seks zależy od kontekstu, a oglądanie seksu to nie to samo co mówienie o nim czy uprawianie go. Brakuje edukacji seksualnej w szkołach, brakuje miejsc, w których dorośli mogliby doskonalić swoje umiejętności. Nie uczy się nas, jak korzystać z Internetu i filtrować treści, krytycznym okiem szacując jakość informacji, obrazu. Jedyne co możemy oceniać to sposób, w jaki seks został nam pokazany. Co nam się podoba i dlaczego. Kim są bohaterowie_ ki, w jaki sposób prowadzone są dialogi, jak pada światło, jak ustawiona jest kamera, jak bardzo autentyczne są ujęcia i czy nas podniecają. Wszystko to w zależności od preferencji odbiorcy – subiektywnej, indywidualnej. O gustach trudno dyskutować. Tak jak jednym smakuje kuchnia włoska, tak innym będzie sma kowała kuchnia francuska i powody ich wyborów będą jasne jedynie dla nich samych. Mogłabym wymienić całą listę powodów, dla których ludzie sięgają po pornografię, a i tak lista pewnie okaże niepełna – każdy ma swoją prywatną lub zawodową motywację. Seks, a co za tym idzie, wybór filmów pornograficznych, jest przeżyciem subiek tywnym. Rynek pornograficzny pozwala zatem na wielość wybo rów. Powody oglądania filmów dla dorosłych są różne: dla jednych będzie to okazja nauczenia się nowych trików, dla drugich metoda realizacji fantazji seksualnych, jeszcze dla innych zwykła okazja do odstresowania się i rozładowania napięcia. Zaś dla koneserów, specjalistów i naukowców będzie to okazja do prze analizowania tego, jak pokazuje się zachodzące zmiany kulturowe, jak kreuje się/wzmacnia seksualność bohaterów_ek oraz odbior ców_czyń, czy promuje się przyjemność i w jakiej formie (a w tym przyjemność kobiet), czy modeluje się pozytywne podejście do ciała i ról płciowych, czy powiela się heteronormatywne wzorce, czy też bawi się konwencją gender. Twórczość Eriki Lust zalicza się do gatunku pornografii feministycznej, alternatywnej i sekspozytywnej. Oznacza to, że bierze się pod uwagę dobrostan nie tylko swoich odbiorców, ale przede wszystkim swoich performerów. Często aktorzy_rki mają kon trolę nad powstawaniem scen erotycznych, co skutkuje większą autentycznością, bliskością i nieudawanym orgazmem w finale. Dla Eriki Lust ważnym aspektem jest także różnorodność – ciał, ekspresji płciowych i genderowych, kolorów skóry, nieheteronormatywnych preferencji. Liczą się też kreatywność, niekon wencjonalność, spontaniczność i radość z pracy. Autorka książki proponuje, byśmy nie czekali, aż ktoś nakręci film, który trafi w nasze gusta. Zamiast krytykować i narzekać na błędy innych twórców, zachęca, byśmy nakręcili swój materiał filmowy. Ale jeżeli już zdecydujemy się na to, postarajmy się, by było zgodne chociaż z kilkoma zasadami. Dla wielu osób bycie gwiazdą porno jest fantazją. Realizacja tej fantazji może przybierać wiele form, od wyobrażania sobie udziału w castingu po marzenia o przebywaniu w świetle reflektorów. Dla innych – bycie reżyserką_em, która_y ma nad wszystkim kontrolę, podczas gdy bohaterowie odgrywają jego/jej skryte pragnienia. W erze nowych technologii, które bez dużego nakładu finansowego są już powszechnie dostępne, każdy z nas może chwycić za kamerę, telefon komórkowy i zostać bohate rem_ką domowych produkcji. Dla wielu par będzie to wspaniała pamiątka, powód do dumy i uśmiechu, a dla innych odkrycie talentu i pasji, które mogą zaowocować profesjonalnym współ tworzeniem tego multimiliardowego biznesu. Dla wielu z nas wysyłanie nagich zdjęć, filmików z seksem solo, cyberseks na Skypie, czy szybkie teasery na Snapie to już codzien ność. Jesteśmy dorośli i zdajemy sobie sprawę z konsekwencji. Jednak gdy wysyłamy dowody naszej seksualności i zaangażo wania w seks/flirt/miłość do osób, którym ufamy na tyle, żeby obnażyć się w sieci, są to najczęściej krótkotrwałe motywacje. Zrobienie filmu, własnej produkcji to wyzwanie, które wymaga od wszystkich stron komunikacji, negocjacji co do formy, treści i przyszłych losów filmu – kto będzie w posiadaniu filmu, czy uży jemy prezerwatyw, jak najlepiej postawić kamerę. W książce Eriki Lust znajdziecie odpowiedzi na wszystkie praktyczne pytania – jakie mogą być konsekwencje waszych decyzji, jakiej muzyki użyć, co zrobić, gdybyście zapragnęli dystrybuować film dalej. Książkę czyta się jednym tchem, wyobrażając sobie, jak by się samemu pewne rzeczy zrobiło, przypominając sobie filmy, które zrobiły na nas takie wrażenie, że pamiętamy je do dziś (oraz te, na myśl o których krzywimy się obrzydzeniem). Rady zawarte w Jak nakręcić porno. Praktyczny poradnik filmowania seksu są konkretne i rozwiewają wiele wątpliwości. Autorka rzuca też nowe spojrzenie na pornobiznes i wielość profesji zaangażowa nych w powstawanie produkcji, które my oglądamy w ? minut, a następnie wyrzucamy je z naszych pulpitów, jakbyśmy nigdy nie mieli z nimi nic wspólnego… <h2> 13 Niemal 10 lat temu zrealizowałam wreszcie swoją obsesję. Nakrę ciłam film, który – w moim zamierzeniu – miał zrewolucjonizo wać konwencjonalną pornografię. Film, zatytułowany Te Good Girl („Grzeczna dziewczynka”), opowiadał historię seksualnego spotkania pomiędzy zwyczajną kobietą – mogłaby być jedną z twoich przyjaciółek czy wręcz tobą – a nieziemskim dostawcą pizzy, który spełnił jej wszystkie marzenia, a nawet więcej. Odrzu ciłam wszystkie pornoklisze i postanowiłam pokazać światu inną twarz pornografii: kino z wyraźną kobiecą nutą, obrazy o przemyślanej estetyce, postaci kierujące się prawdopodobnymi motywami i prawdziwymi emocjami. Te Good Girl okazała się sukcesem, a teraz – 9 lat i 6 filmów później – ten mały projekt ewoluował, przeradzając się w filmowobiznesową rzeczywistość. ŚWIATŁA, KAMERA… WSTĘP!</h2> Niemal 10 lat temu zrealizowałam wreszcie swoją obsesję. Nakrę ciłam film, który – w moim zamierzeniu – miał zrewolucjonizo wać konwencjonalną pornografię. Film, zatytułowany Te Good Girl („Grzeczna dziewczynka”), opowiadał historię seksualnego spotkania pomiędzy zwyczajną kobietą – mogłaby być jedną z twoich przyjaciółek czy wręcz tobą – a nieziemskim dostawcą pizzy, który spełnił jej wszystkie marzenia, a nawet więcej. Odrzu ciłam wszystkie pornoklisze i postanowiłam pokazać światu inną twarz pornografii: kino z wyraźną kobiecą nutą, obrazy o przemyślanej estetyce, postaci kierujące się prawdopodobnymi motywami i prawdziwymi emocjami. Te Good Girl okazała się sukcesem, a teraz – 9 lat i 6 filmów później – ten mały projekt ewoluował, przeradzając się w filmowobiznesową rzeczywistość. Ukończyłam studia polityczne. Obracałam się głównie w świe cie akademickim i nigdy nie zgłębiałam sztuki filmowej. Jednak od zawsze lubiłam pisać, a długie zimowe sztokholmskie noce uwielbiałam spędzać w sypialni, oglądając filmy. W swoim nadaktywnym dorastającym umyśle tworzyłam małe kinowe archiwum, wypełnione sekwencjami z Pasoliniego, Bergmana i Spielberga. „Historie są równie ważne dla twojej diety, co białko” – powtarza łam sobie. Rozbudzenie seksualne sprawiło, że zaczęłam poznawać pornograficzne wyobrażenia lat ??. Były one dla mnie jed nocześnie interesujące i irytujące: zauważałam w nich kompletny brak wyobraźni i wciąż te same motywy, powtarzające się we wszystkich różowych produkcjach aż do znudzenia. Przeprowa dziwszy się do Barcelony, aby uczyć się hiszpańskiego, podjęłam pracę przy produkcji audiowizualnej – niezbyt trudne zadanie, jeżeli masz sporo zdrowego rozsądku, determinacji, zdolności organizacyjne i mnóstwo empatii. Zainspirowana zaraźliwym entuzjazmem kolegówfilmowców, zapisałam się na wieczorowy kurs reżyserski. W końcu codziennie miałam okazję obserwować, jak powstają filmy, a jedyne, co musiałam zrobić, to połączyć rze czywistość planu filmowego z tym, co od lat oglądałam na ekranie. Nagły uśmiech losu pozwolił mi nakręcić Te Good Girl . Ani na chwilę nie zwątpiłam w to, co robię. To był idealny moment, by zapoczątkować nowe kino dla dorosłych – mniej seksistowskie, lepszej jakości, nowoczesne i z polotem. Mniej więcej taką historię opowiadam każdemu_ej dziennika rzowi_ce, który_a chce usłyszeć, jak to się stało, że absolwentka szwedzkiego uniwersytetu została reżyserką filmów dla dorosłych. Reżyserka Filmów Dla Dorosłych. Czasami nadal bywam zaskoczona, widząc te słowa obok mojego imienia i nazwiska. Ale to jest moja praca i – choć teraz możesz mi nie wierzyć – wszystko, czego potrzebujesz, aby nakręcić własny film, to pomysł, zaan gażowanie, fascynacja oraz zgrana ekipa. Potraktuj tę książkę jak elementarz. Na jej kartach podpowiem ci, jak wyprodukować własny film dla dorosłych. Jak robić takie kino, które będzie ekscytowało ciebie i publiczność, które przekształci twoje fantazje w filmową rzeczywistość, które wzbudzi nową falę pożądania pomiędzy tobą a partnerem_ką. Dzięki tej książce zapoznasz się z technikami filmowymi, które elektryzują widzów. Pokażę ci, jak robić filmy, których nigdy nie skasujesz z dysku lub które zapewnią ci triumfy na festiwalach alternatywnych. Podpowiem, jak kręcić filmy, które zaskoczą twoich przyjaciół, sprawią, że porzucisz pracę „od dziewiątej do piątej”, które ujawnią twoje najbardziej ekshibicjonistyczne i bezwstydne „ja”. Filmy, które pokażą wszystko.Zanim jednak zaczniemy, chciałabym cię ostrzec: bardzo łatwo zrobić amatorski projekt, tylko dla siebie i partnera_ki, ale reży serowanie, zwłaszcza zawodowo, to znacznie bardziej skomplikowana kwestia. Do czego zmierzam? Uczysz się w działaniu, dlatego potrzeba ci wytrwałości, ambicji, a przede wszystkim wiary w siebie. Jeżeli posiadasz te cechy, wszystko jest możliwe. Kiedy dzisiaj oglądam Te Good Girl i porównuję go z moimi najnowszymi filmami, dostrzegam wyraźną ewolucję. Nie oczekuj, że twój pierwszy film będzie arcydziełem, i nie zniechęcaj się, jeżeli skończy na dnie szuflady. Nie przestawaj próbować i nie poddawaj się. Film to poznawanie samego_ej siebie, a kolejne produkcje jasno obrazują ten proces. Moje filmy opowiadają historię uczenia się i ulepszania warsztatu, i jestem z tego bardzo dumna. Nie rezygnuj, jeśli coś z początku wydaje się trudne. Powtarzaj sobie: stroma droga zawsze wiedzie w piękne miejsca.Sam_a musisz zdecydować, co jest twoją motywacją, ale wierzę, że sięgasz po tę książkę dlatego, że interesują cię seksualność oraz produkcja filmowa. Pamiętaj, że wszystko zaczyna się w głowie napędzanej wyobraźnią. Decyzja należy do ciebie: zachować te fantazje dla siebie czy podzielić się nimi ze światem? Co wybierasz?     http://www.academia.edu/34685839/JAK_NAKR%C4%98CI%C4%86_PORNO_-_ERIKA_LUST

Komentarze:

Napisz komentarz

Nasze erotyczne historie